Radyoyu dinlemek için PLAY basınız...
Suriye’de, İçişleri ve Sağlık bakanlıklarının iş birliğiyle hazırlanan Ulusal Uyuşturucuyla Mücadele ve Bağımlılık Tedavisi Kampanyası, Cumhurbaşkanı Ahmed Şara’nın katılımıyla başkent Şam’da başlatıldı. Açılışta konuşan İçişleri Bakanı Enes Hattab, uyuşturucuyla mücadelenin yalnızca bir güvenlik meselesi değil, toplumu korumaya yönelik ulusal bir sorumluluk olduğunu söyledi. Sağlık Bakanı Musab el-Ali ise bağımlılığın önlenmesi ve tedavisine yönelik çalışmaların, Dünya Sağlık Örgütü ve Birleşmiş Milletler Uyuşturucu ve Suç Ofisi ile iş birliği içinde sürdürüldüğünü açıkladı.