Radyoyu dinlemek için PLAY basınız...
ABD ordusu, Hürmüz Boğazı’nda bir ticari gemiye yönelik saldırıya yanıt olarak İran’daki bazı hedefleri vurduğunu açıkladı. ABD Merkez Kuvvetler Komutanlığı (CENTCOM), İran’ın insansız hava aracıyla bir gemiye saldırmasının ardından füze ve İHA depoları ile kıyı radar üslerinin hedef alındığını duyurdu. Açıklamada, saldırının uluslararası deniz taşımacılığının güvenliğini koruma amacı taşıdığı belirtildi. İran’dan konuya ilişkin henüz resmi bir açıklama yapılmadı.