Radyoyu dinlemek için PLAY basınız...
Halep Üniversitesi’nde, Sağlık Bakanlığı ile Yükseköğretim ve Bilimsel Araştırma Bakanlığının himayesinde 24. SAMS Uluslararası Konferansı başladı. Suriye’nin içinden ve dışından çok sayıda doktor ve araştırmacıyı bir araya getiren konferansta, sağlık hizmetlerinin geliştirilmesi ve sürdürülebilirliğin sağlanması konuları ele alınıyor. Üç gün sürecek toplantıda, tıp eğitiminin güçlendirilmesi ve modern tedavi yöntemlerinin uygulanması da değerlendirilecek.