Radyoyu dinlemek için PLAY basınız...
Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ve Irak Başbakanı Ali ez-Zeydi ile telefon görüşmeleri gerçekleştirdi. Görüşmelerde ikili ilişkiler ile bölgesel ve küresel gelişmeler ele alındı. Erdoğan, İran ile ABD arasında sağlanan mutabakattan memnuniyet duyduklarını belirterek, Türkiye Cumhuriyeti’nin barış sürecine destek vermeye devam edeceğini söyledi. Irak Başbakanı Zeydi ile görüşmesinde ise enerji, savunma sanayisi ve ulaştırma alanlarındaki iş birliği fırsatlarına dikkat çeken Erdoğan, Zeydi’yi kapsamlı görüşmeler için Türkiye Cumhuriyeti’ne davet etti.